Сообщения Գառնիկ Սարգսյան: Համադաս խոհեր իմ օրինակով
Հավելված՝ կից իմ բոլոր կենսագրություններին

Պարզվում է`
որ երկինքն այնքան ցածր է ինձնից,
որ մինչև նա
մի մոլորակ կա ոտքերիս տակ...

27 янв. 2010 г.

Համադաս խոհեր իմ օրինակով

* * *

Ես զգայուն մարդ եմ։
Եվ այնպես է դասավորվել,
որ ամենից շատ ես զգում եմ ինձ...
Բայց պահեր են լինում,
որ ինձ էլ չեմ զգում.
ուրեմն չեմ զգում ոչինչ։

* * *

Իմ հոգին
ոչ թե իմ մեջ է,
ինչպես ասում են՝ որովայնի մոտ,
այլ ես եմ նրա որովայնի մեջ.
նա զկռտում է,
ես եմ ցնցվում...
...և մեծանում է տարողությունը,
որտեղ լողում են երազանքներս...

* * *

Իմ բախտը երբեմն բերում է։
Եվ բերում է հիմնականում երկնքից։
Հիմնականում երազանքներ է բերում,
որոնք ճանապարհում եմ երջանկության հետ։

* * *

Իմ երջանկությունը բուդիստ է՝
մեդիտացիայի դիրքով.
նա իմն է լիարժեք,
բայց միշտ կենտրոնացած է իր վրա։

* * *

Ամեն օր կյանքը ականջիս
ճիշտ ապրելու դասեր է քչփչում,
և ես ամեն օր դասը չեմ սովորում
ու գնում եմ ապրելու...

Комментариев нет: