Сообщения Գառնիկ Սարգսյան: Հենց աշունը գալիս է, պոեզիան սկսում է հերթով թակել բոլորի գիտակցությունը
Հավելված՝ կից իմ բոլոր կենսագրություններին

Պարզվում է`
որ երկինքն այնքան ցածր է ինձնից,
որ մինչև նա
մի մոլորակ կա ոտքերիս տակ...

21 нояб. 2009 г.

Հենց աշունը գալիս է, պոեզիան սկսում է հերթով թակել բոլորի գիտակցությունը

Չեմ հիշում՝
փոքր ժամանակ աշուն սիրե՞լ եմ
թե՞ ոչ,
բայց թվում է,
որ եղել է մի տարիք,
երբ աշունը պատկերացրել եմ
անձրևոտ երեկոներով,
կիսաթաց մայթերով,
անգլխարկ տղամարդկանցով,
մի ձեռքով քամուց շրջազգեստի փեշերը պաշտպանող,
իսկ մյուս ձեռքը գլխներին պահած,
որ սանրվածքը չխառնվի,
փողոցները կտրուկ կտրող կանանցով,
ապակիները նախատեսվածից ավել բարձրացրած
և անցորդներին արհամարող ավտոմեքենաներով,
չգիտես ինչու՝ կիսալույս պատուհաններով շենքերով,
երկնքից եկող աշնանային ձայնագրություններից
վախից լացը կտրած երեխաներով,
կամ մոր կրծքին ավելի կիպ կպչող երեխաներով,
իմ մաշված շալվարով
ու նոր բաճկոնով,
վաճառվող անձրևանոցների անորակության մասին փնթփնթացող
հարևաններիս բողոքներով,
մեր դռան շորի ցեխոտվածությամբ,
առանց հաց ու պանիր խմվող թեյով,
երիտասարդների սիրահարվածությունների քչացմամբ...
և այլն... այլն...
Ու թվում է,
որ այդ տարիքում ես էլի շատ բան եմ հասկացել,
որ կարողացել եմ հասկանալ,
որ աշունը կապ չունի,
ու որ մարդիկ, որ էլի ուզենան,
էլի կլինեն նույնը
ու խնամքով չեն կապի կենցաղը տրամադրության հետ...

Հիշում եմ, թե էլ ինչեր եմ պատկերացրել
չարաճճի խոհեմությամբ
ու քմծիծաղում՝
թե ինչ լավ էր,
որ շատ բաներ էլ չեմ հասկացել...

Փոքր ժամանակ աշուն սիրե՞լ եք...

2 комментария:

Grigor комментирует...

Արդեն երկրորդ գործն է, որ հանգստացնում ա ու շատ ծանոթ զգացմունքներ ա առաջացնում: Գցում ա հիշողությունների գիրկը անհոգս ու ուրախ մանկության: Գործն իմ դուրը եկավ, իրոք:

Анонимный комментирует...

Ողջույն Գառնիկ...Այսօր պատահմամբ Ձեր հյուրն եղա...
Մի քանի անգամ կարդացի <> ստեղծագործությունը և այնքան հարազատ ու կարոտած զգացումներ ունեցա,այն այնքան մոտ է իմ մանկության ԱՇՆԱՆԸ:Շնորհակալություն այս`հոգու դուռ թակող,տողերի համար:
...ինչ վերաբերում է ԱՇՆԱՆԸ,այո սիրել եմ,հիմա էլ եմ անչափ սիրում իր առատությամբ,նաղաշի վրձնից ծորացող գույներով և,իհա'րկե, իր ողջ խորհրդավորությամբ...